ראש העיר תבע את חברת המועצה דיבה

איתי גדסי No Comments on ראש העיר תבע את חברת המועצה דיבה

ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, תבע את חברת המועצה, קטי פיאסצקי, דיבה לאחר שהאחרונה כינתה אותו "גזען" | בבית המשפט, בחרה חברת המועצה להתנצל

מסמך • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שלישי) התקיים דיון במשפט הדיבה שהגיש ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, כנגד חברת מועצת העיר, קטי פיאסצקי, לאחר שזו כינתה אותו "גזען" במהלך ישיבת מועצה.

במסגרת הדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בתל אביב הודיע עורך דינו של בכר כי מרשו מוכן להסיר את תביעת הדיבה ובתנאי שזו תפרסם התנצלות. תחילה סירבה פיאסצקי להתנצל ואולם בלחץ השופט, ולא אחר שנמסר לה כי במידה ולא תתנצל יבחר ראש העיר להמשיך במשפט, התנצלה פיאסצקי בזו הלשון: "בנוגע לאמירות המיוחסות לי בהן כיניתי את ראש העיר גזען, חשוב לי להבהיר כי לא היתה לי שום כוונה לפגוע בראש העיר באופן אישי וככל שנפגע צר לי על כך ואני מתנצלת".

לדברי ראש העיר בכר: "אני מקבל את ההתנצלות ומקווה שחברת המועצה, כמו כל נבחרי הציבור באשר הם, תשקול מילים ותדע לקיים תרבות דיון מכובדת ומכבדת. כראש עיר וכמי שמייצג את 160 אלף תושבי בת ים לא אתן יד למי שמנסה בתושבים, בעיר ובי באמצעות אמירות מבישות ושקריות".

כזכור, בחודש יוני האחרון הגיש בכר נגד פיאסצקי תביעה בסך 100 אלף ש"ח. בכתב התביעה נכתב: "עסקינן במקרה מצער וחמור בו הנתבעת, המשמשת כחברת מועצת העיר בת ים, מצאה לנכון להשתלח בצורה בוטה, מבזה ובדברי בלע חמורים וקשים בתובע, שהנו ראש עיריית העיר בת ים, זאת בשל מניעים פסולים ולא עניינים".



0 תגובות